rospiagos's FotoPage

By: rospiagos taha

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 22-Feb-2008 11:28 Email | Share | | Bookmark
Moga menjadi anak Solehah... Insyallah

Memula niat dulu ..
penuh khusyuk dan..
akhir sekali ber doa ...



Bila dengar azan aje , dia pun seboklah mencari telekung .... tak kira la telekung siapa ...sama ada telekung ibu atau telekung kakak Aqilah ...asal dapat solat ....Itu lah dia Aina Afrina ...Insyallah moga berterusan hingga ke besar .... dan menjadi anak solehah ..Amin


Thursday, 20-Dec-2007 11:12 Email | Share | | Bookmark
Aidiladha

 
 
 
View all 10 photos...
Selamat menyambut Aidiladha untuk semua. Semoga pengorbanan kita selama ini tidak kira untuk siapa dan apa jua sama ada di sedari atau pun tidak semoga mendapat keredaan dan keberkatan oleh Nya.. Insyallah







Sunday, 23-Sep-2007 01:49 Email | Share | | Bookmark
LANGKAH JIMAT CERMAT

sendri bikin lahhhh
kabinet ghumah lama
buat sendiri jer
View all 6 photos...
Dah lebih setahun tak update. Tergerak pulak nak share gambar ngan kengkawan. Bukan sibuk, cuma tak sabar nak tunggu upload gambar. Lambat sangat (slowwww).

Bila dah tak der yen masuk dan dah tahu tak ada bonus ni, kenalah berjimat cermat dalam serba serbi. Apa yg boleh buat kita balun jer wat sendiri. Dapat jugak jimat kos hidup seharian.


Friday, 14-Apr-2006 02:25 Email | Share | | Bookmark
CUTI CUTI MALAYSIA ~ LANGKAWI

Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi
kali pertama ke pulau dayang bunting
jenuh mengira anak tangga..
View all 24 photos...
Balik dari Jepun kami belum lagi ke Langkawi. Bila cuti sekolah bermula destinasi seterusnya melawat ke Pulau Lagenda...



Sunday, 22-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Meiji Dalam Kenangan

bersama Nakamura sensei..
and the gang ...
yang banyak membantu..
View all 12 photos...
Hampir setahun Meiji Daigaku di tinggalkan... rasanya baru semalam semuanya berlaku. Kenangan di Meiji masih segar di ingatan. Sebahagian kenagan semasa majlis kampai berlangsung.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net